Van Kerkhof en Visscher

Van Kerkhof en Visscher

Eén script met twee totaal verschillende auto’s – een bedrijfswagen en een sportwagen – hoe maak je daar een spectaculair verhaal van? Min 11 wist raad met de situatie en ontwikkelde voor de Van Kerkhof & Visscher Groep een spannende viral met in de hoofdrol de nieuwe Renault Master en de Nissan GT-R.

De Renault, Nissan en Dacia dealer Van Kerkhof & Visscher wilde deze nieuwe auto’s op originele wijze presenteren aan haar relaties. En dat is gelukt! In de havens van Rotterdam speelt zich een spannende achtervolging af, die op een wel heel onverwachte manier eindigt…

Door het gebruik van verschillende camera’s is het resultaat zeer verrassend, zoals u zelf hier kunt beoordelen.




De viral marketing campagne werd ook opgemerkt door het weekblad ‘Autoweek’.





Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer