V&VN

V&VN

Hoe bereik je de doelgroep op een creatieve, aansprekende manier? Dat blijft toch altijd weer de vraag. V&VN kwam met het antwoord, Min 11 met het middel. Een viral marketing campagne met de kijker als superheld van V&VN!

V&VN, Verpleegkundigen & Verzorgenden Nederland, is de beroeps vereniging voor, de naam zegt het al, verpleegkundigen en verzorgenden. Om meer leden te krijgen werd gekozen voor het inzetten van een viral marketing campagne. De viral die Min 11 ontwikkelde vertelt het verhaal van een superheld in de zorg, namelijk de kijker. Superhelden zijn baas over eigen beroep, dat is de boodschap. Om dit kracht bij te zetten worden zij aangespoord lid te worden van de beroepsvereniging. Naast het informeren en werven van leden wordt de database gevuld met nieuwe e-mailadressen. Een leuke bijkomstigheid van een viral marketing campagne.

Ook benieuwd hoe u het zou doen als superheld in de zorg? Bekijk de viral hier!







Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer