Edukans

SBS Broadcasting

Win nu een 3D TV! Wat heb je hiervoor nodig? Geluk, een webcam, Veronica Magazine en een stel knappe koppen die de technische realisatie van deze Augmented Reality campagne kunnen verzorgen. Voor dit laatste benaderde SBS Broadcasting, in opdracht van Samsung, Min 11.

SBS Broadcasting heeft deze nieuwe techniek ingezet om de Samsung 3D LED TV in het Veronica Magazine te promoten. Na het succes van de eerste 3D films in de bioscoop is het vanaf nu ook mogelijk om dit spektakel in de huiskamer te beleven. Samsung komt namelijk met ’s werelds eerste 3D LED TV op de markt. En dat mag gepromoot worden.

Bekijk de Augmented Reality campagne op wineen3dtv.nl.







Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer