Riverdance

Riverdance Festival

Wereldprimeur

Een geslaagd feestje begint met een geslaagde uitnodiging. Het slagen van Riverdance Festival lag in de handen van organisator X-Sense, de uitdaging voor maken van een geslaagde uitnodiging bij Min 11. Gekozen werd voor een viral marketing campagne en niet zonder succes…

In de viral wordt heftig gespeculeerd over de hoofdact van de tiende editie van Riverdance Festival. De onthulling hiervan vindt plaats wanneer DJ Lucien Foort tegen het affiche van het festival aanloopt. De hoofdact wordt verzorgt door: de kijker! Naast dit gepersonaliseerde punt komen nog enkele keren persoonlijke gegevens terug in de film. Een ander uniek punt zijn de 3D shots die de viral bevat.

Dat de uitnodiging geslaagd was blijkt wel uit de vele reacties op het forum Partyflock.



Riverdance festival

Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer