No Tomato

No Tomato

Herinneringen, het blijft leuk om ze op te halen. Dit is dan ook de insteek van het boek Mijn Nederland in woord en beeld 1960-1969. In opdracht van No Tomato ontwikkelde Min 11 een viral marketing campagne ter promotie van dit boek. Een viral over de nozems en de provo’s, over Phill Bloom en het bermtoerisme. Kortom, een film over de roerige jaren ‘60.

Het feest der herkenning, zoals de titel van de viral luidt, wordt gepresenteerd door jaren ‘60 zanger Ronnie Tober. Hij neemt de kijker mee langs hoogtepunten uit de jaren ‘60. En niet zomaar hoogtepunten, maar de kijker kiest zelf zijn favorieten. Voor iedere bezoeker staat er een persoonlijke film klaar die hen leidt langs de voor hen bijzondere momenten uit die tijd. Naast de viral verzorgde Min 11 de technische realisatie van de landingspage en de nieuwsbrief.

Haal zelf ook de roerige jaren ‘60 terug en bekijk de viral.







Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer