Groenlinks

Groenlinks

Red ieder dier

Ieder dier heeft bescherming nodig, dat is de boodschap die GroenLinks over wilde brengen aan het nieuwe kabinet. De zogenaamde ‘Anmial Cops’ worden slechts ingezet om het kleine dierenleed gaan bestrijden. Om het verzet hiertegen handen en voeten te geven schakelde GroenLinks Min 11 in. De campagne ‘1-1-4 red ieder dier’ werd in het leven geroepen.

Aandacht voor al het dierenleed, dat is het doel. Maar hoe krijg je zoveel mogelijk aandacht? Door een viral te lanceren! Op de website 114rediederdier.nl zijn de exclusieve beelden te zien van de eerste 114 dierenpolitie inval. Om dit nieuws onder de aandacht te brengen werd gebruikgemaakt van het nieuwe medium Social Media. Via Twitter followers van de GroenLinks partijleden werd het nieuws verspreid en zo opgepakt door onder andere NU.nl en HP de Tijd. Om extra aandacht te genereren werd eveneens een film geproduceerd voor de Zendtijd voor Politieke Partijen.

Bekijk de viral om een beter beeld te krijgen van dit medium.







Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer