EO - Valentijnsactie

EO

Valentijnsactie

In het tvprogramma '40 Dagen Zonder Seks' gaan zeven jongeren de uitdaging aan om 40 dagen geen seks te hebben. Gezien het feit dat dit programma een daverend succes was met kijkcijfers die elke verwachting overtreffen, benaderde de EO De Indruk om een Viral Movie te ontwikkelen. Hiemee kan iedereen een persoonlijke, digitale Valentijnskaart versturen. Presentator Arie Boomsma van '40 Dagen Zonder Seks' overhandigt in de film de Valentijnskaart waarop de naam van de ontvanger al op de envelop verschijnt. Vervolgens kan de ontvanger weer een persoonlijke kaart versturen.

Via de digitale nieuwsbrief van de EO, de digitale nieuwsbrief van Ronduit, de website www.omroep.nl via de website www.eo.nl wordt aandacht gegeven aan deze actie. Het is direct een daverend succes. Binnen 1,5 dag zijn duizenden interactieve valentijnskaarten verzonden.


Verspreiding

Veel aandacht voor deze viral


Website Omroep.nl

Nieuwsbrief Rond Uit

Nieuwsbrief Rond Uit

Website EO

Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer