Edukans

Edukans

Heel Nederland deelt uit

Je hebt een landelijke campagne, een BN´er als ambassadeur, nu nog een geschikt communicatiemiddel. Precies, een viral marketing campagne! De ontwikkelingsorganisatie Edukans vroeg Min 11 een viral te ontwikkelen voor de campagne ´Heel Nederland deelt uit´.

Als ambassadeur van Edukans heeft Antonie Kamerling, onder andere bekend van de hit ´Toen ik je zag´ en zijn rol in ´Goede Tijden Slechte Tijden´, de hoofdrol in de viral. Hij vertelt hierin over zijn ervaringen in Malawi en zijn wens om 10.000 kinderen aan schoolspullen te helpen. Hij roept hierbij letterlijke en figuurlijk de kijker op schoolspullen te bestellen in de webshop van Edukans.

Iedere viral is uniek, maar wat deze viral uniek maakt is dat de naam van de kijker persoonlijk wordt uitgesproken door Antonie Kamerling. Dergelijke aspecten maken het doorstuurgehalte tot een groot succes.







Mogelijkheden

  • Zowel de film als de nieuwsbrief kunnen volledig gepersonaliseerd worden. Zo kunt u op elk willekeurig punt in de viral... Lees meer
  • Aan een viral kunnen diverse technieken gekoppeld worden. Een van die technieken is mobiele telefonie. U kunt... Lees meer
  • Het is mogelijk om de kijkers van een viral een sms te sturen. De voorbeeldviral op deze website bevat... Lees meer
  • In een viral kan een quiz of game verwerkt worden. Hiermee kan bijvoorbeeld het verloop van de viral... Lees meer
  • De acteur of de voiceover van een viral kan zelfs uw persoonlijke gegevens uitspreken. Door deze unieke techniek... Lees meer
  • Via een beheersysteem kunt u exact monitoren wat er met uw Viral gebeurd. Per Viral worden een aantal punten...Lees meer